Grattis lillsyrran

Goddagens (Godnatt?)

Nu är onsdagen över och bara en dag kvar tills jag åker hem! På fredag förmiddag tar jag bilen och beger mig mot en fartfylld helg. På fredag får jag äntligen träffa min älskade storasyster igen, det var jättelänge sedan vi sågs! Så vi ska umgås lite på fredagen när hon kommer fram och då blir det bland annat lite julshopping. Senare på kvällen ska jag träffa mina underbara vänner som jag inte heller har sett på länge.
På lördagen ska jag förhoppningsvis hinna se JSM i truppgymnastik, som hålls i Västerås, på morgonen innan det blir kalas för lillsyrran som fyller 1 år idag :D Stor tjej!
På söndagen hoppas jag också på att hinna se JSM innan jag ska träffa M och S. Och sen är det dags att åka tillbaka till Skövde igen. Så så ser helgen ut för mig.

Nu ska jag titta klart på en film jag började se igår. Förhoppningsvis kan jag somna ikväll, gick inte så bra igår. Men jag är ganska trött efter ett zumba pass som jag gick på ikväll. Det var riktigt kul. Jag har bara provat det en gång tidigare men jag tror att jag nog kommer gå på det varje onsdag framöver :)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, mer zumba till alla!

2011-12-09 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0