Måndag

Måndag igen!

Detta har verkligen känts som en lång helg då jag inte haft någon föreläsning sen i onsdags, men det gäller ju att plugga ändå. Men på fredagen blev det halloweenfirande och utgång med tjejorna. Sedan har det varit en lugn och skön helg.

Och nu är det som sagt måndag igen.
Hade en föreläsning på förmiddagen. Sedan promenerade jag hem och räknade någon uppgift och åt lite lunch innan jag cyklad ner på stan. Införskaffade mig några nagellack på rean och handlade lite (mycket?) mat. Det gäller att inte köpa på sig för mycket som blir dåligt snabbt då jag åker hem till helgen. Nu när det närmar sig längtar jag mer och mer. Kommer bli en riktigt rolig helg hemma då jag ska träffa några underbara tjejer.

Tillbaka till dagen ;) Väl hemma var det bara att fortsätta att plugga och räkna. Sedan lagade jag mig en god middag bestående av potatis, köttbullar och gräddsås. Första gången jag äter potatis här nere, om man räknar bort potatisklyftor..

Nej, nu ska jag värma lite oboy och hoppas på att halsen blir bättre.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0