Back to school

Hallå hallå!

Nu är helgen över och idag var skola igen. Började med en ny kurs idag, Ekonomistyrning som verkar vara en ganska spännande kurs, lite roligare än den förra iaf. Har inte riktigt fattat vad kursen går ut på än men det vet jag nog snart och det kanske är först då jag kan avgöra hur den verkligen är.

Hade bara introduktionen och en föreläsning idag och sedan gick jag direkt hem och åt lunch då jag var vrålhungrig. Sedan kollade jag lite på teve innan jag somnade sittande i soffan och bestämde mig för att lägga mig och sova ett tag. Blev en tupplur på två timmar, skönt!

Till kvällsmat blev det en god sallad. Har precis skrivit ut lite papper till föreläsningen imorgon och nu ska jag ta en kaka eller göra lite varm oboy för halsen och kolla på en film innan jag ska sova. Funderar på att titta på en Harry Potter film, hm.. Ska kolla vad jag har i hyllan. Vem vet, det kanske blir Greveholm istället, jag tror faktiskt att det blir det. Brukar alltid sluta med att jag väljer den ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0