Godmorgon!

Har gått nästan en vecka sedan jag skrev sist, men jag har inte gjort så mycket i veckan. Har mest varit hemma och tagit det lugnt och pluggat. Blev ett tandläkarbesök i torsdags, hade finfina tänder, och på kvällen bjöd jag på korvstroganoff och ris till middag och karamelliserade päron och glass till efterrätt. Igår kom det gäster hit så då blev det lite lek och fika.

Idag har jag packat resväskan och plockat ihop lite saker som jag ska ha med mig till SKövde. Ska strax åka hem till pappa och så kommer syrran hem på besök idag :D så det blir fika idag igen och senare på eftermiddagen ska vi ut och äta tillsammans.

Imorgon åker jag hem till mig igen. Den här veckan har gått alldeles för fort! Vill vara kvar längre.. Men det ska väl bli skönt att komma tillbaka också och komma in i skollivet igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt att ha deig hemma i veckan!

2011-10-08 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0