Gymnasiken

Jag har ju glömt att berätta, i söndags var jag och tränade gymnastik här i skövde. Det var jättekul, körde massa flickisar och handvolter och hoppade lite trampett, fast inga volter. Fick dock ont som vanligt, handlederna började värka, kände av i knäna och så blev jag kall om fötterna så det gick upp i vaderna (har dålig blodcirkulation eller någonting?). Det sista var inte alls skönt, kunde knappt gå på kvällen eller dagen efter så nu har jag gått runt med benvärmare så ofta jag kan i tre dagar. Känns mycket bättre nu så nu kan jag börja träna på gymmet igen. Skaffade mig nämligen ett gymkort innan jag åkte hem så nu får jag se till att utnyttja det. Så jag vet inte om jag kommer börja i gymnasiken, känner att skadorna kommer komma tillbaka och det vill jag inte.. Kanske får ge upp min älsklingssport till slut ändå. Jag uppnådde i alla fall de mål jag hade: rondat-flickis, rondat-salto, handvolt-frivolt och sträckt med halv.
Men när jag åker hem och hälsar på ska jag såklart hälsa på laget när jag kan och då kan jag passa på att tjuvträna lite ;) Så gymnastiken kommer inte försvinna helt, jag passar på att hjula eller göra en spagathandvolt så ofta jag kan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0