HEMMA!

Hallå hallå!

Sitter just nu i en skön och mysig soffa hemma hos mamma och bara tar det lungt. Tog ett sista minuten tåg vid halv två och kom fram vid halv fem. Skönt att vara hemma igen! Hade ju egentligen tänkt att jag skulle stanna i Skövde längre men då jag ska till tandläkaren på tisdag och det är så svårt och boka om den tiden och jag hade turen att jag inte har någon lektion då, så bestämde jag mig för att åka hem i helgen och träffa familjen :D

Nu ska jag ska strax äta lite middag och sedan får vi se hur länga jag håller mig vaken, är nämligen grymt trött. Det blev inte så många timmars sömn då jag satte klockan på 9.10 eftersom jag hade tänkt ta halv tolv-tåget. Hann dock inte med det så det var ju onödigt att jag gick upp så tidigt...

Nej nu ska jag byta om till myskläder och njuta av en lugn hemmakväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0