Kalas kalas kalas :D

Goddag!

Igår efter att jag kom hem efter att ha kollat in nya shoppingcentret åkte jag iväg och hämtade bästis så åkte vi och firade J. Blev en härlig återträff med massa skratt och prat. Det var nästan två månader vi sågs sist, vilket är för längesen! 

Idag är det söndag, känns ingen skillnad från igår och kommer nog inte kännas någon skillnad imorgon elle resten av veckan då jag bara ska vara hemma, och plugga... Kul! Men det är knappt en månad kvar till tentan så det är bara att ligga i om man ska klara den. Sedan har jag juridiken också som jag inte vill hamna efter i. Har pluggat lite av det idag, antecknat massa paragrafer i lagboken, som för övrigt är väldigt jobbig att bära med sig överallt..

Nu sak jag strax åka iväg på släktkalas, tjoho! Ska bli kul att få träffa alla igen! Detta blir en vecka av massa återträffar. Efter kalaset åker jag nämligen direkt vidare hem till mamma och så drar vi till huvudstaden för lite mer kalas. Och på onsdag ska jag träffa laget igen :D

Ha en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0