Plugg

Idag fick jag äntligen sova ut ordentligt och det var hur skönt som helst. Jag trodde att klockan skulle vara vid tolv nästan men den var bara vid tio och det var ju skönt då jag inte ville sova bort halva dagen.

Precis som titeln säger är det pluggdag idag. Håller på att skriva klart en rapport som ska in imorgon. Är nästan klar så jag ska se till att göra klart den nu så fort som möjligt så jag kan börja plugga externredovisning. Tenta om 5 dagar!! Ush, börjar bli riktigt nervös nu. Den här veckan som kommer kommer jag sitta klistrad vid böckerna!

Ikväll ska jag iväg och träna gymnastik med gamla laget :D Tjohoo! Det ska bli jättekul! Har längtat efter att få köra tumbling och självklart att få träffa alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0