Trött...

Hejsvejs!

Ush vilken seg dag det har varit idag. Funderade starkt på att inte gå upp imorse men det hade inte varit så smart då man missar mycket genom att inte gå på en föreläsning. Så det var bara att pallra sig upp, äta två mackor och gå till skolan.

Stannade kvar efter föreläsningen och jobbade lite med en övning tills hungern tog över och jag bestämde mig för att gå hem och äta. Efter maten tog jag en liten tupplur och nu har jag skrivit ut lite skolpapper och kollat runt på lite olika sidor efter jobb mm. Ja juste, nu kom jag på vad jag skulle titta efter, bostadsbidrag. Hm.. får nog göra det när jag kommer hem igen, tänkte nämligen åka och handla. Tar bilen till Ica Maxi, måste ändå till Rusta och lämna tillbaka några saker ;)

Om jag bara kunde bli lite piggare. Ikväll ska jag lägga mig tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0