Lååång dag

Idag började jag 18.30 då jag hade juridik men ändå så var jag uppe med tuppen klockan 7.00. Hade nämligen bokat in mig på tvättstugan då jag behövde tvätta lite innan jag åker hem till helgen och jag kunde inte någon annan tid. Så igår gick jag och la mig tidigt för en gångs skull, tyvärr gick det inte så bra att somna då någon granne fick för sig att det var en bra tid på dygnet att dra igång hög dunkadaunka musik. Så jag kollade klart på en film och när den var slut var musiken också slut, var dock inte trött så jag läste lite för att bli trött men det fungerade inte heller...Snacka om att jag var trött imorse. Råkade somna om efter att klockan ringt men vaknade som tur var efter en kvart.

Efter att tvättningen var klar lagade jag lite pannkakor till lunch innan jag drog till skolan och satt och pluggade externredovisning i nästan fem timmar. Sedan var det äntligen dags för dagens enda föreläsning - juridiken. Gick igenom lite lagar och löste olika fall och det är fortfarande lika roligt!

Nu ska jag gå och lägga mig, tidig morgon imorgon igen. Om jag kommer ihåg ska jag visa bilder på lägenheten imorgon.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0