Hemma!

Nu är jag äntligen hemma! (Eller ja, för typ två och en halv timme sen.) Och det är så skönt! Direkt när jag klev innanför dörren kände jag doften av hemma och det var varmt och skönt sådär som det bara känns hemma.

Jag har fått god mat och myst i soffan framför Idol, slutet av Kristallen galan och nyheterna och nu är det dags för mig att krypa till kojs. Har ju varit uppe sedan klockan 7.00 imorse (inte för att det är speciellt tidigt, men jag var inne i stan igår kväll en kortis och tog en drink och kom inte i säng förns klocka ett, så det var tidigt) och vart igång hela dagen så jag är bara lite trött nu.

Ska upp skaplig tid imorgon och åka in till centrum en snabbis med mamma och titta på skor och sedan blir det kalas :)

Home sweet home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0