Jag hatar kassa-köer

Det tog en himla tid att handla lite mat och det tod längst tid att stå i kö till kassan. Jag höll på att få ett utbrott..!
Seriöst. Två kassor var öppna när jag kom dit och det varlång kö till båda så jag tog den som jag trodde skulle gå snabbast, men självklart med min tur så tog jag fel kassa... Efter någon minut öppnade dem en ny kassa med då sprang dom stod längst bak i kön närmast dit och jag insåg att det var lika bra att stå kvar, FEL IGEN.
Snart öpnnade dem ännu en kassa men jag hann inte dit heller för att jag stod fortfarande i kön längst ifrån. När jag näsan är framme kommer det fram nån tant och börjar prata med kassörskan som gör att hon stannar upp och registrerar varorna väääldigt långsamt. När jag tillslut kom fram och skulle börja lasta på mina varor så ska dem byta kassörska och så ska tanten göra någonting, hon går alltså före hela kön, jag har ingen aning om var hon kom ifrån och då får jag nog och går därifrån!
Tänka sig, lite längra bort fanns det två helt lediga kassor, kunde dem inte bara sagt åt oss att gå dit istället?! Suck! Då blev jag på väldgit dåligt humör.

Men jag är lite gladare nu då jag får ta på mig nya klännig som jag köpte idag. Kanske ska ha den på mig ikväll. Det är nämligen sittning och sedan blir det lite fest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0