Måndag

Hallå hallå!

Idag hade jag en föreläsning på morgonen och en på eftermiddagen. Där emellan gick jag hem och pluggade, åt lite mat och tog en tupplur då jag var så himla trött, inte så konstigt då jag var vaken till nästan 02.30.
Efter den senare föreläsningen, eller övningslektionen som det egentligen var, cyklade jag iväg till gymmet och tränade lite. Det blev inte lika länga idag för att vi var så trötta men det blev ändå mycket effektiv styrka, så lite träningsvärk tror jag nog att jag kommer få.

Nu har jag precis ätit kvällsmat, det blev en god pasta och kycklingsallad :) och nu ska jag kolla på fredagens avsnitt av idol innan Svenska Hollywoodfruar börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0