Roligaste kursen hittils

Idag har det varit en lång dag i skolan. Dock så har det inte varit så mpnga lektioner, 2 lektioner och en föreläsning, men dem är långa. Kom hem för en liten stund sedan efter dagens sista lektion, Juridisk översiktskurs, som nog är den roligaste kursen av alla enligt mig. Det är intressant och kul att få lära sig om lagar och begrepp och allt som hör juridiken till, så där har jag nog valt helt rätt med inriktningen affärsjuridik.

Nu ska jag inhandla Sveriges Rikes Lag och sedan ska jag bara mysa i soffan och titta på fotboll resten av kvällen!

Update: Blev lite halvhjärtat tittande på fotbollen. Men varje gång Sverige gjorde mål lyckades jag tittade bort. Hur stor är chansen? Och den stora frågan: Turfågel eller otursfågel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0