Saknar gymnastiken

Jag kan inte sova...
Jag borde ha somnat för två timmar sen men det går inte.

Så i stället för att sova har jag surfat runt massa på internet och letat efter sånger och skådespelare och kollat på filmer på youtube. Har även varit inne på facebook och där jag hittade gymnastikförbundet och såg uppdateringar från dem i mitt förra :'( lag och då började jag sakna gymnastiken enormt mycket. Så jag sökte upp Skövdes gymnastikförening och skickade iväg ett mail till dem om att jag vill sätta upp mig på kölistan till någon av deras grupper. Hoppas att det finns någon ledig plats snart för jag vill verkligen börja träna igen. Visst jag tränar på gym men det är verkligen inte samma sak. Jag vill springa och volta och göra det jag älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0