Rise and shine

Idag har jag inte lektion förns 15.15 men jag var ändå uppe med tuppen. Hade nämligen tvättstuga idag då jag har massa kläder att tvätta och som jag gärna vill få tvättade innan jag åker hem idag så det var bara att ta den första bästa tiden för dagen. Skulle egentligen gjort det igår men skolschemat ändrades så då fick jag byta tid.
Det var ändå skönt att gå upp tidigt. Nu får jag massa saker gjort, jag har redan städat hela lägenheten, inte dammsugit och så, men jag har plockat undan allting som legat framme och organiserat allting så nu är det snyggt och fint.

Åt lite frukost nyss och alldeles strax ska jag gå och hänga upp sista maskinen på tork och sedan ska jag fortsätta packa inför hemresan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0