Tisdag

Hallå hallå!

Nu var det några dagar sedan jag skrev och det är för att jag inte riktigt haft tid eller orkat. Men tänkte att jag skulle uppdatera lite.

Hela helgen har jag bara tagit det lugnt och pluggat. I går hade jag en föreläsning och sedan satt jag kvar i skolan och gjorde lite uppgifter till en dataövning som jag har imorgon och som jag är jättenervös inför.. Jag hoppas att jag har gjort allting rätt så att jag inte sitter där imorgon och inte har en susning om vad som är fel och vad jag ska ändra.

Idag har jag haft en föreläsning i persondatorer. Känns lite lugnare nu inför tentan på fredag, jag tror nog att det kommer gå ganska bra, ska böra öva lite till så att jag känner att jag kan allting. Ikväll är det juridik, roligt roligt! Ska äta lite lunch nu innan jag fortsätter läsa det. Senare kanske jag sticker iväg och tränar om jag har tid.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0