Träningsvärk..!

I förrigår var jag iväg och gymmade för första gången här nere, och det var första gången jag gymmade över huvud taget på väldigt länge, och jag kan bara säga att det känns! Igår kom träningvärken krypande vid lunch och snart gjorde det väldigt ont i benen. Idag var det ännu värre men jag var duktig ändå och gick och tränade imorse och imorgon ska jag dit igen. Sedan blir det vila i några dagar eller tills på söndag kanske ;)
Det är riktigt skönt att vara gång och träna igen, även om det inte gymnastik som jag saknar som tusan! Bara att få röra på sig och göra någonting annat än att plugga hela tiden.

Idag hade jag bara en föreläsning på eftermiddagen och efter den blev det en promenad till stan. Och självklart lyckades jag gå rakt in i en skylt... Inte skönt! Kommer nog ha en fin liten bula i pannan imorgon...

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp och plugga på morgonen, pigg som en... öh... nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0